Klachten? Opmerkingen?

Geachte klant,

Wij doen ons uiterste best om u te voorzien van een zo goed mogelijk advies, dienst of product. Mocht het onverhoeds voorkomen dat u een klacht heeft over de manier waarop u bent behandeld, over onze dienstverlening of over het product dat wij geleverd hebben; dan verzoeken wij u dit in eerste instantie met uw zorgverlener van Ortho-vision te bespreken. Wanneer daar naar uw mening geen bevredigende oplossing uit voortkomt, kunt u gebruik maken van onze klachtenprocedure(s):

  1. Meldt uw klacht eerst bij onze klachtenfunctionaris via : klachtenfunctionaris@ortho-vision.nl
    Vermeld duidelijk uw naam, contactgegevens en een omschrijving van de klacht.
    Uiterlijk binnen 5 werkdagen krijgt u een schriftelijke reactie.

  2. Mocht u n.a.v. het contact met de klachtenfunctionaris nog steeds ontevreden zijn dan kunt u uw ongenoegen melden via de volgende mogelijkheden:

    Schoentechniek & Steunkousen

    Conform ons SEMH keurmerk, aangesloten bij een partij  voor klachtenafhandeling. 
    Deze partij is op dit moment de klachtencomissie NVOS-Orthobanda

    Podotherapie

    Podotherapeuten hebben een eigen Landelijke klachtenafhandeling. Volg het stappenplan voor klachten HIER


 

De Directie,

Ortho-vision Holding B.V.
Ortho-vision Podotherapie B.V.
Ortho-vision Sports B.V.